Witaj Miły Gościu na pokładzie Linii Lotniczych "Smurffair". Rozgość się tutaj - mój wirtualny barek jest zawsze obficie zaopatrzony ;) Życzę wyłącznie miłych lotów i wielu przyjemnych wrażeń!

wtorek, 20 lutego 2007

Wiersz dla samotnych kobiet poszukujących miłości.

   Minęły już Walentynki.
Nie wszyscy jednak świętowali. Niektórzy z nas nie mieli z kim obchodzić tego święta.
   Ten wiersz napisałem jakiś czas temu. Jest raczej smutny, ale zawiera też w sobie nadzieję. Traktuję go jako pewnego rodzaju suplement do mojego poprzedniego posta na temat miłości.
   Dedykuję go wszystkim Paniom, które z różnych przyczyn zostały opuszczone przez swoich partnerów, a teraz poszukują nowej miłości.


26.06.2007 r.
Wiersz publikuję w nowej wersji, po zmianach, które zdecydowałem się dokonać na podstawie sugestii dwóch nw. Pań.
Milady Morelko i Moja Wirtualna Damo - 
dziękuję Wam pięknie  całus  całus  całus 


*****************************************************************

Kiedyś on był dla Ciebie wszystkim
Lecz podeptał Twą duszę i odarł ją z godności
Twój stary świat nagle runął
I Ty teraz
Wyczekujesz od nowa miłości

Zerwałaś z nim wszelkie kontakty
  A Twe uczucia błądzą w nicości
Nie wiesz co Ci przyszłość przyniesie
Lecz cały czas
Jesteś spragniona miłości

Miłosne rany trudno się goją
Najbardziej krwawią w samotności
Wiesz o tym dobrze
Właśnie dlatego
Rozpaczliwie wyczekujesz miłości

Twe życie jest teraz puste i szare
Pozbawione namiętności
Musisz jednak wciąż wierzyć i ufać
Że WARTO
Wyczekiwać miłości