Witaj Miły Gościu na pokładzie Linii Lotniczych "Smurffair". Rozgość się tutaj - mój wirtualny barek jest zawsze obficie zaopatrzony ;) Życzę wyłącznie miłych lotów i wielu przyjemnych wrażeń!

poniedziałek, 20 września 2010

Odpływam do realu.




Dziś chcę
Na jakiś czas
Pożegnać się
Z blogowaniem
I już na zawsze
Pożegnać się
Z tym blogiem
Kiedyś musiało to nastąpić
Więc proszę
Nie miejcie o to
Do mnie żalu
Teraz
Z wolna
Podnoszę kotwicę
Zwalniam cumy
Bo już za chwilę
Odpływam
Odpływam
Odpływam do realu

To był
Bardzo miło
Spędzony czas
Świetna zabawa
Lecz wszystko ma swój kres
Nadszedł czas
By się pożegnać
Bo tutaj
Dla mnie
Jest już
Po baluWięc
Pomału stawiam
Wszystkie żagle
I już za chwilę
Odpływam
Odpływam
Odpływam do realu

Dziękuję
Wam wszystkim
Za to
Że tu ze mną byliście
Za wszystkie miłe słowa
Zachowam je w sercu głęboko
Lecz nadszedł już czas
By powiedzieć
Żegnaj wirtualu
Mój żaglowiec
Stoi gotów do drogi
A zatem
Zajmuję miejsce
Za sterem
I chwytając w żagle
Pomyślne wiatry
Odpływam
Odpływam
Odpływam do realu

  
http://www.thebungalowbroome.com.au/images/Yachtsunset.jpg

   Na jakiś czas faktycznie odpływam do realu, a gdy wrócę, szukajcie mnie w tym porcie, bo do tego portu już nie zamierzam wracać.

   A na koniec mam dla Was pomyślne wieści - bo ja co prawda odpływam do realu, ale nigdy nie odpłyną Rzeki Snu...