Witaj Miły Gościu na pokładzie Linii Lotniczych "Smurffair". Rozgość się tutaj - mój wirtualny barek jest zawsze obficie zaopatrzony ;) Życzę wyłącznie miłych lotów i wielu przyjemnych wrażeń!

czwartek, 23 grudnia 2010

W oczekiwaniu na wizytę Św. Mikołaja...


Ileż to lat minęło już od tego czasu... byłem wtedy małym chłopcem, który bardzo chciał zobaczyć Świętego Mikołaja... 


http://www.tapety24.eu/uploads/wallpapers/2010/05/09/12/thumb_big_normal_2ffa69b9221985fd9d6d5ea14f66f3cd.jpg

Doskonale pamiętam te mroźne grudniowe wieczory i okna przyozdobione w piękne biało - srebrzyste wzory... mróz w tamtych czasach potrafił naprawdę pięknie wystroić okna, szkoda że obecnie maluje tak mało i byle jak...
Moi starsi bracia brali czynny udział w całej mistyfikacji... a więc każdego roku kazali mi chuchać w te zmrożone szyby, bo Mikołaj podobno już jedzie i lada chwila będzie widoczny za oknem... no więc chuchałem i robiło się wtedy takie małe okrągłe kółeczko, przez które coś tam było widać... ale aby widzieć, musiałem chuchać przez cały czas, bo to kółeczko bardzo szybko z powrotem zamarzało, a przecież Mikołaj był tuż tuż... Pamiętam jak mi później za każdym razem było przykro, kiedy się dowiadywałem, że Mikołaj już był, zostawił prezenty pod choinką i pojechał dalej, bo musiał zostawić prezenty także dla innych dzieci... ale za to na pocieszenie zostawały mi właśnie te prezenty, namacalny dowód i jednocześnie cudowna pamiątka po wizycie Świętego Mikołaja, którego znów jak co roku, nie dane mi było zobaczyć...

Właśnie dzięki takim mistyfikacjom, będąc dzieckiem długo wierzyłem w te wizyty Św. Mikołaja, ale wcale tego nie żałuję, bo to świetnie działało na moją dziecięcą wyobraźnię i pozwalało mi marzyć...



Wszystkim Moim Czytelnikom życzę zdrowych, spokojnych, i wesołych Świąt Bożego Narodzenia.
Oby upłynęły w ciepłej, beztroskiej i rodzinnej atmosferze, czego Wam i sobie serdecznie życzę :)



21 komentarzy:

  1. Tobie Smerfiu też:) mam nadzieję że przesyłka dotrła

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dalej wierzę i dalej marzę :)
    Paaa:)

    http://tiny.pl/hcxhh

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś nas wszystkich na wspomnienia wzięło...haha.No ale te Swięta taka mają magiczną moc.
    A ta mistyfikacja...to coś niepowtarzalnego,to wyczekiwanie na św.Mikołaja...to radośc dzieciństwa.

    Wesołych i Radosnych Świąt Smurffie w gronie najbliższych:)

    Fajny teledysk,haha,u mnie też Mikołajowie jacyś roztańczeni...pewnie juz pozbyli się ciężaru w workach..:P))
    prezentów oczywiście...:P)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie Smurffiku tez wszystkiego "naj" w te Swieta. A propos Sw. Mikolaja... Jak bylam mala to rozpoznalam Tate za niego przebranego:). Zobaczymy co na Sw. Mikolaja powie moj Junior bo ma w planach jutro do Niego dotarcie....Pozdrowaski

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Smurffie za życzenia i odwzajemniam - radosnych Świąt!

    Pamiętam, pamiętam ten magiczny czas oczekiwania na Św. Mikołaja...

    krysia

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam..tego rodzaju wspomnienia, przepełnione aromatem Świąt..
    fajoska interpretacja White Christmas..
    wspaniałości, serdeczności, przyjemności /bez miłości..?/ ups! stop! zagalopowałam się w 'rymach' ;)
    Najlepszego Smurffie najdroższy, najmilszy, najsłodszy, najwdzięczniejszy /sporo mniejszy..?/ huh! ;P
    Wesołego "bożonarodzeniowego święta", pięknych przeżyć, cudnych wspomnień /tylko nie zapomnij o mnie!/ ;D

    *****
    wsiem wmiestie - SNowym Godam :)))

    *****
    Papa :) :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Piesniczka..ups, jak mogłam zapomnieć..? ;)
    http://tiny.pl/hcxqb

    OdpowiedzUsuń
  8. ..kiedy byłam dzieckiem Święta wydawały się cudnie magiczne.. teraz jest nieco inaczej ale Ten czas jest jedyny w swoim rodzaju.. życzę Tobie i Twoim bliskim moc radości i uśmiechu i..oczywiście dużo zdrowia każdego dnia..:)
    pozdrawiam ciepło..:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Tobie, abyś w ten magiczny czas wspomnieniami przeniósł się do czasów kiedy bałeś się Gwiazdora. Radosnych Świąt! (w Wlkp mamy gwiazdora:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyczekiwanie na Św. Mikołaja i dla mnie były chwilami zaczarowanego czasu, wypełnionego tak fantazyjnie emocjonująco - magicznym napięciem, że mimo upływu lat - nadal chce się powiedzieć; 'Mikołaju wróć!' :)

    Smurffiku, Tobie także życzę zdrowych, pogodnych Świąt, a przy wigilijnym stole wielu wspaniałych chwil w gronie kochanych osób.

    Pozdrawiam świątecznym nastrojem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych, spokojnych, prawdziwie radosnych Świąt. Wszelkich spełnień :)
    Ściskam świątecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :) Zycze Ci rowniesz najpiekniejszych Swiat, a takze SuperSmerfowego Nowego Roku.
    Pozdrowka dla Zonki i Dziatkow :))
    Woman

    OdpowiedzUsuń
  13. To byly cudowne swieta...odkad Sw Mikolaj nie istniejeBoze narodzenie przestalo byc magiczne, chociaz ja zaczelam wszystko od nowa przechodzic z moim mlodszym synkiem :)
    Magicznych swiat, mimo wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to Zdrowych Świąt, bo inne przymiotniki nijak nie pasują do obrzydliwego obżarstwa i fatalnego rozpasania...:)

    dr_brunet

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych Świąt , każdy z nas ma takie cudowne wspomnienia pamiętam te malunki na szybach :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozdrawiam poświątecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  17. W domu mojej rodzicielki mróz maluje szyby w... piwnicy, bo po majowych podtopieniach musieliśmy zdjąć środkowe dubeltowe okienko, a włożyć z powrotem za cholerę nie można. Jest chłodniej niż onegdaj było (w tej piwnicy oczywiście) ale dzieki temu ciasta świąteczne dobrze się przechowują, i może dotrwają do Nowego Roku, bo jak zwykle było ich za dużo na same święta Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja zawsze musiałem iść umyć ręce po kolacji lub po coś do kuchni, żeby Mikołaj zostawił prezenty pod choinką :) Najlepszym elementem tego oszustwa był popiół wysypany na podłogę z kominka, jako znak, że Mikołaj wtargnął przez komin :) Dzięki temu aż do dziewiątego roku życia wierzyłem w świętego :)) Ale te czasy, te wigilie, wspominam najlepiej :)

    Jako, że spóźniłem się na życzenia świąteczne, życzę Tobie, Smurffie, szczęśliwego, zdrowego Nowego Roku, obfitującego w spełnienie marzeń.

    Pozdrawiam, Joven :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję wszystkim i każdemu z osobna za pakiet złożonych mi życzeń świątecznych :) Bardzo to miłe z Waszej strony, że w dalszym ciągu mi tak dobrze życzycie, pomimo tych wszystkich niegodziwości i bezeceństw, jakie tutaj czasem wypisuję ;)
    No dobra, żartuję oczywiście :)
    Ale naprawdę miło mi się czytało te Wasze życzenia, dziękuję Wam serdecznie i mam nadzieję, że także moje życzenie się spełniło, a więc mieliście bardzo udane, ciepłe, wesołe i spokojne, rodzinne święta.
    Pozdrawiam Was poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W swojej przewrotności zważaj na to, co prawdziwe, a co wywinięciem jeno się ostaje..łajdaku niegodziwy, żartem podszyty..i bezeceństwami kuszący ;P

    ..i nie kokietuj..poniewczasie

    bo Twoje życzenia nie spełniły się, być może dlatego, że jakoś nie trafiły do mnie /może dlatego, iż do mnie trafić trudno/ ;)))
    heh....

    http://tiny.pl/hcm64

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie wiesz jak to skomentować, ale koniecznie chcesz zaznaczyć swoją obecność, lepiej wstaw trzy kropki, zamiast goopio gadać :P