Witaj Miły Gościu na pokładzie Linii Lotniczych "Smurffair". Rozgość się tutaj - mój wirtualny barek jest zawsze obficie zaopatrzony ;) Życzę wyłącznie miłych lotów i wielu przyjemnych wrażeń!

czwartek, 8 marca 2012

A gdyby Was nie było...


http://www.kokartki.pl/uploads/cards/files/ff53f41d1e33597f540d4afe2662551b.jpg

A gdybyście nie istniały - Wy - kobiety
Powiedzcie, po cóż mielibyśmy żyć?
Chyba westchnąwszy cicho "niestety"
Stracilibyśmy wówczas ochotę
Aby bez Was
Samotnie
Tutaj wciąż tkwić

A gdyby Was nie było,  drogie panie
Po cóż by miłość wtedy była?
Po co nam wiersze, kwiaty i gwiazdy
Skoro żadna z nich
W Waszych oczach
By nie zalśniła

A gdyby Was nie było - panie kochane
Powiedzcie, kogo byśmy kochać mieli?
Kogo byśmy wówczas pieścili i całowali
Gdyby nie było Was 
Przy nas
W śnieżnobiałej pościeli

A gdyby Was nie było, kobietki drogie
Wówczas Stwórca musiałby Was stworzyć
Bo po co my byśmy wtedy byli?
Życie bez Was
To przecież tak samo
Jak byśmy
W ogóle nie żyli 


Z okazji Dnia Kobiet 
wszystkim Paniom
które zaglądają na tego bloga
dużo zdrowia, szczęścia i miłości
życzy

18 komentarzy:

  1. Gdyby Was nie było, świat stałby się nudny a poza tym wszyscy bylibyśmy gejami:))

    dr_(Jan)brunet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tez pomyslalam, ze Wasze zycie, Panowie, bylo by gejowskie:)))

      Usuń
    2. trzeci!! :))... tylko ja sobie tak myślę, że tylko pedały by przetrwały /fajny rym/... bo chłop hetero, to by się na pępowinie powiesił zaraz po urodzeniu... "świat bez bab? to ja się tak nie bawię" :)))...

      Usuń
  2. Gdyby nas nie było, to nie poznalibyście granic ani smaku...

    to Kochajcie nas Panowie i w dzień i w nocy iiii... od święta do święta:)

    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby nas nie było kto by trzymał rękę na zarobionej przez was kasiorcie?:)))))Pierwsze co mi przyszło do glowy to to że na pedałowywali byście się aż do bólu:))))))
    Piękne dzięki za życzenia i postawienie kobiet na piedestale:)Ale i bez mężczyzn nie widzę sie w życiu.Ci to potrafią podnieśc ciśnienie kiedy jest zbyt niskie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. A dziękuję pięknie...i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. krakowianka8.03.2012, 15:16

    a tak sobie myślałam,że tu zaglądnę 8 marca...haha...
    No pięknie Smurffie...a wiesz,że to szczera prawda ujęta w wierszu,a ja dodam,że bez was tez byłoby nudno,bo w tej śnieżnobiałej pościeli same byśmy leżały????:P))
    Pozdrawiam miło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo to mile,dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smurffiku, dziękuję... i fajno, że po prostu taki a nie inny jesteś:-)
    Krysia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaglądnęłam,zobaczyłam,przeczytałam,zachwyciłam,podziękować i pozdrowić chciałam...Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. andante spianato8.03.2012, 23:20

    Dzięki, za życzenia. Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj dopiero do Ciebie zajrzałam i przeczytałam te piękne słowa. Dziękuję bardzo :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. A gdyby Was nie było Mężczyżni,byłoby szaro i nudno......
    Z okazji waszego święta.
    http://www.kartki.pl/showEcard/5lUlxSaP8zbpe62H5F2EZBf0tD4O_2y9
    Pozdrawiam Smurffiku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wyobrażam sobie świata ani bez kobiet, ani bez mężczyzn. Tak, jak nie wyobrażam sobie świata bez głupoty, czy nienawiści. Baz nas, kobiet nic nie byłoby takie piękne, a bez Was - mężczyzn, wszystko byłoby słabe i niekonkretne.
    Dziękuję za życzenia i rewanżuję się, bo i Wy macie swoje święto, o którym my często zapominamy ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło mi, że post się podobał :)
    Dziękuję wszystkim za komentarze oraz za przekazane życzenia.
    Jakoś nie mam ostatnio melodii do blogowania, zatem siądę sobie cichutko w kąciku i poczekam ;)
    Pozdrawiam Was wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zanucić Ci jakąś,żeby melodia Ci zagrała?.........
    Chciała bym bardzo ale we mnie wypaliło się wszystko
    i nic nie gra...
    Smurffiku jakie kąciku jakie poczekam a co z moimi badylkami?
    działasz coś.No ale skoro tak sobie chcesz posiedzieć po cichu w kącie to miłego siedzenia.Pozdrawiam serdecznie również.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie wiesz jak to skomentować, ale koniecznie chcesz zaznaczyć swoją obecność, lepiej wstaw trzy kropki, zamiast goopio gadać :P