Witaj Miły Gościu na pokładzie Linii Lotniczych "Smurffair". Rozgość się tutaj - mój wirtualny barek jest zawsze obficie zaopatrzony ;) Życzę wyłącznie miłych lotów i wielu przyjemnych wrażeń!

sobota, 15 marca 2014

Ktoś taki jak Ty...

Jakoś nie mam ostatnio za bardzo Weny do pisania... a jak takie coś mnie dopada, wtedy zawsze robię sobie odpoczynek od blogowania, aby potem wrócić świeży, wypoczęty i wypełniony nowymi pomysłami :)

A pożegnam Was tym utworem Adele - swoją drogą - ileż to razy mówimy sobie w duchu:
- o kurczę... przecież ja szukam właśnie kogoś takiego jak Ty...
...a potem /po raz kolejny ;)/ okazuje się, że to jednak nie to, bo... i tutaj dopiero zaczyna się litania, dlaczego to nie to... :)

Tym niemniej pozostaje mi życzyć, aby każdy znalazł sobie "kogoś takiego jak Ty", bo jednak we dwoje raźniej się żyje, co by nie mówić :)


PS.
Niektóre wróble ćwierkają, że wraz z początkiem wiosny lubi się budzić z letargu niejaki pan szajba, więc nie powinno być wielkiej tragedii z tą moją przerwą w blogowaniu ;)

41 komentarzy:

  1. odpocznij sobie Smurffie,to pewnie zmęczenie wiosenne,rozumiem doskonale,ale wracaj tu za jakiś czas,bo ten jak mu tam...szajba może za bardzo sie tu panoszyc...:D
    lubie ten utwór Adele,spokojny,nastrojowy...
    pozdrawiam miło,zaglądaj tu do nas..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię od czasu do czasu zrobić sobie przerwę w blogowaniu, aby nieco podładować akumulatory :)
      Refleksyjny jest ten utwór Adele, też lubię go słuchać :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Odpocznij i wróć :)
    To nie takie proste znaleźć sobie"kogoś takiego jak Ty"
    a we dwoje raźniej żyć niż samemu :(to fakt.
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Robaczku, odpocznę, a potem wrócę :)
      Wiem, że to niełatwe... ale cały czas warto próbować :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. nigdy nie deklaruję przerw, choćby dlatego, że zawsze może mi się zdarzyć niespodziewana przerwa w przerwie, więc po co wprowadzać swoją Kawiarnie w błąd?... ale Ty masz inny system, blogujesz według grafika :)...
    ...
    no tak... "ktoś taki", czy tylko złudzenie, które endorfiny podtrzymują?... no, dobrze, ale skąd te endorfiny?... od samego złudzenia?... może te endorfiny są tylko złudzeniem?... może ten cały haj jest złudzeniem?... czyli co?... nie ma go?... no żesz, jak nie ma, jak jest!? :D...
    pozdrawiać i życzyć twórczego wypoczynku :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, Ty masz zupełnie inny styl blogowania, raz jest przerwa, a innym razem totalny reset ;)

      Endorfiny, czy inny grzyb... coś z pewnością jest na rzeczy :)
      Dziękować i pozdrawiać :)

      Usuń
  4. To wracaj bez pana szajby ale z nowym "pałerem".
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ciekaw jestem co ma znaczyć ten Twój tajemniczy uśmieszek :)

      Usuń
    2. podoba mi się i już :)

      Usuń
  6. Napisz proszę chociaż krótki list.....Bużka

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze Cie rozumiem . Ostatnio u mnie stagnacja. Spiętrzenie problemów , ale mam nadzieje , że bedzie jak z t rurą . Podobno nie ma takiej , której nie można odetkać... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna za pasem więc na pewno będzie dobrze :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. No to miłego wypoczynku. Myślę, że krótkiego bo przed nami wiosna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. No właśnie, przed nami wiosna i to jest krzepiące :)

      Usuń
  9. Witaj Smurffie,

    Szkoda, że zawieszasz działalność. Mam nadzieję, że nie na długo. Jako, że zmierzyłeś się z dobrym skutkiem z kilkoma bardzo trudnymi tematami, będę oczekiwał twojego powrotu i kolejnych ambitnych tekstów.
    Pozdrawiam Cię serdecznie, TF.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj T.F.
      Dziękuję Ci za miłe słowa :)
      Również Cię pozdrawiam i do poklikania za jakiś czas :)

      Usuń
  10. No popatrz! Ja wracam, a Ty odchodzisz.. w związku z czym - chyba strzelę focha :))
    A poważniej - oczywiście życzę Ci długich chwil błogiego leniuchowania podczas owego odpoczynku i nie tylko :)
    Tymczasem pa, Smurffik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i cóż ja mogę począć Dejaniro, że tak się mijamy, widocznie tak już zapisane było w gwiazdach :))
      A tak poważniej, to dziękuję Ci za Twoje życzenia, oczywiście postaram się wypocząć, nabrać nieco sił i trochę dodatkowej fantazji, co powinno mi się przydać, gdy zacznie się kolejny etap naszego wzajemnego droczenia się ze sobą na tym blogu ;)
      A tymczasem pa :)

      Usuń
  11. To intensywnego odpoczynku życzę:-)
    Kroljacuś1

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja moja wene juz dawno stracilam...i nie wiem czy jeszcze kiedys do mnie wroci...
    Milego odpoczynku zycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. czasami musimy sobie zrobić chwile przerwy, by potem z radością wracać, miłego leniuchowania i powrotu weny, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, u mnie to będzie chyba dłuższa chwila, bo planuję powrót na bloga dopiero na jesieni :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. No jak to nie ma tragedii... Jest!
    Jakoś nie mam szczęścia do Twojej obecności na blogu. Kiedy jestem, to Ciebie nie ma... Wielka szkoda, bo uwielbiam tu przychodzić.
    Pozdrawiam wiosennie, ale dziś... bez uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, rozmijamy się niczym dwie planety krążące wokół tego samego słońca... :)
      Pozdrawiam ciepło i wiosennie :)

      Usuń
    2. O... zęby szczerzy, kiedy mi smutno, bo go nie ma! ;))))) Ale słońce rzeczywiście mamy jedno i to mi przywraca uśmiech na twarz, Smurff. ;)
      Wiosennie i majowo na dworze - przepiękna dziś była pogoda! Pozdrawiam miło. :)

      Usuń
    3. http://www.youtube.com/watch?v=ybJfXFDKfGY
      To na miły nastrój. ;)

      Usuń
    4. Ja się tak nie bawię...za długa ta przerwa, Smurff. :(

      Usuń
    5. Kto mnie kocha, ten poczeka ;)

      Usuń
  15. No i gdzie ten szajbusek?? :-)
    krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A schował się gdzieś, szajbus jeden... leniwy skurczybyk, chyba dopiero po świętach nosa wystawi ;)

      Usuń
  16. Leniu prawie śmierdzący chyba już pora na ŚWIEŻĄ notkę no nie:?:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś tak nagle zamilkł, Smurffie?! Zapraszam do mnie, gdzie ćwierkają nie wróble, a kukusie.
    ukłony

    OdpowiedzUsuń
  18. hej, napisz, co myslisz o aferze tasmowej, hehe.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie wiesz jak to skomentować, ale koniecznie chcesz zaznaczyć swoją obecność, lepiej wstaw trzy kropki, zamiast goopio gadać :P