Witaj Miły Gościu na pokładzie Linii Lotniczych "Smurffair". Rozgość się tutaj - mój wirtualny barek jest zawsze obficie zaopatrzony ;) Życzę wyłącznie miłych lotów i wielu przyjemnych wrażeń!

wtorek, 31 marca 2015

Wiosenny reset.


https://moon5.files.wordpress.com/2012/07/jacek_yerka_wiosna1.jpg

Co roku gdy wielkimi krokami nadchodzi wiosna przeżywam to samo: to jest coś w rodzaju głębokiego resetu duszy i ciała. Zresztą przyroda wokół mnie też dokonuje czegoś w rodzaju resetu: wszędzie kiełkują młode listki emanując świeżą, delikatną zielenią. Przyroda na nowo budzi się do życia. Ptaki zaczynają wesoło szczebiotać, słonko jest coraz wyżej na niebie dzięki czemu robi się coraz cieplej. A to z kolei sprawia, że panie szybko zrzucają z siebie zimowe ciuszki przez co wyglądają o wiele bardziej ponętnie niż zimą :)

Z tych powodów bardzo lubię tę porę roku, bo za każdym razem mnie odmładza i zaszczepia mi życiowy entuzjazm na resztę roku. 


Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzę Wam wszystkim właśnie takiego wiosennego resetu, odprężenia i oddechu od codziennych kłopotów, pełnego relaksu i wypoczynku w gronie najbliższych. Życzę Wam dużo zdrowia i pogody ducha każdego dnia. 
Moc serdeczności dla Was! :)

http://i2.pinger.pl/pgr152/cf7997680024c1bb5330562c

25 komentarzy:

  1. Dziękujemy za życzenia i również życzymy na te Święta wszystkiego co najlepsze. Ja wolę lato kiedy kobiety mają na sobie mało. Wtedy to wyglądają dopiero ponętnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - lato pod względem ponętności skąpo ubranych pań to już w ogóle bajka :)
      Dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  2. Wiosna i mnie nastraja optymistycznie. :)

    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać, jest nas więcej, radosnych wiosną :)
      Dziękuję, wszystkiego dobrego Kiro :)

      Usuń
  3. krakowianka1.04.2015, 15:36

    coraz cieplejsze miesiące przed nami,to nastraja optymistycznie...fajny ten pomysł z resetowaniem...D
    Zdrowych i Mile spędzonych Świąt Smurffie,dzięki za życzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krakowianka1.04.2015, 17:59

      ja jeszcze dodam,że ten "wiosenny labirynt"J.Yerki jest...niesamowity,jak wiekszość jego surrealistycznych wizji...

      Usuń
    2. Ten obraz Yerki należy do moich ulubionych.
      Dzięki Crackie, życzę udanego resetu w takim razie :)

      Usuń
  4. Też tak mam, z tym resetem, aczkolwiek aura teraz "robi mi wbrew" . Dobrych Świąt dla Ciebie i Twoich gości, Smurffie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z aurą jak z kobietą - trzeba przeczekać fochy, aż się w końcu pięknie rozpromieni :)
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  5. Dziękuję za życzenia, Tobie i Twoim bliskich równie dużo serdeczności !

    Kurczaki mają wszystko gdzieś, lubią się tulić i wygrzewać na słonku, ale na to trzeba jeszcze poczekać, bo w te Święta pora jest dobra na narty :))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Makowa :)
      No właśnie, trzeba przeczekać, np. wyjechać na narty :)
      Buziaki :)

      Usuń
  6. @Smurff
    Bardzo trafna nazwa - wiosenny reset duszy :) Podoba mi się i ja odczuwam coś takiego. Dni, kiedy znowu zaczynam prace w ogrodzie, zapach pełnej życia ziemi, śpiew ptaków - bajka :)

    Pełnych rodzinnego ciepła, miłości i słońca (oby, także liczę na to słońce:) dni świątecznych :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to właśnie - wiosnę czuje się w duszy i w sercu :)
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  7. Przełom zimy i wiosny to okres największej liczby zgonów. Ale skoro to przetrwaliśmy, to jest się z czego cieszyć.

    Smurffie - życzę Zdrowych i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przetrwaliśmy :)
    Dziękuję Dibeliusie i nawzajem - wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smurfie dziękuję ci za życzenia.Tobie również życzę wiele miłych wrażeń których dostarczą ci najbliżsi:)
    Co do wiosny to dla mnie niema piękniejszej pory roku.Uwielbiam a nawet kocham to zjawisko kiedy natura budzi się do życia dostarczając nam przez to niesamowitej uczty dla oczu.Dzięki temu od razu chce się żyć! Vivaldi wiedział czym poruszy ludzi:)
    jeszcze raz najlepszego i mokrego dyngusu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Luśka, Vivaldi wiedział i my też wiemy :)
      Najlepszego na wiosnę :)

      Usuń
  10. Dopadł mnie taki jakiś marazm i ogarnął mnie tak straszny leń, że póki co reset/wiosenny optymizm omija mnie szerokim łukiem. Widocznie wszystkiego mieć nie można :))

    Dziękuję, Tobie również życzę Świąt pełnych radości i beztroski w gronie najbliższych Ci osób. Świąt pięknych jak bajka :)

    Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie syndrom zmęczenia wiosennego - minie jak się ociepli :)
      Dziękuję za życzenia Dejaniro i pozdrawiam Cię wiosennie :)

      Usuń
  11. Tak uroczo zresetował mnie ten Vivaldi ;-) Dziękuję! I Tobie również życzę przemiłych Świąt ;-)
    Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vivaldi resetuje prawie tak samo dobrze jak ciepłe wiosenne słoneczko :)
      Dziękuję Krysiu i pozdrawiam :)

      Usuń
  12. ogólnie rzecz biorąc, to tegoroczna pogoda wybitnie mi nie sprzyja w kwestiach resetowych... a może to tylko sygnały mojej postępującej, pełzającej meteopatii?...
    pozdrawiać :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo kości Ci się trochę zasiedziały po zimie :)
      Tak czy owak, na wiosnę na pewno się rozruszasz :)
      Pozdrawiać :)

      Usuń
  13. Mam nadzieję, że życzenia poświąteczne także przyjmujesz.Dobrze, że masz dar przyglądania się naturze. Wielu ludziom telewizyjni prezenterzy muszą mówić, że już wiosna przyszła. Ci, co nosem w tabletach niewiele widzą. Smerfne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ultra za poświąteczne życzenia /a niby czemu miałbym nie przyjmować - szczególnie jeśli są na "tak? - bo te na "nie" to już niekoniecznie... :) /, dzięki też za miłe słowa, smerfnie odpozdrawiam :)

      Usuń

Jeśli nie wiesz jak to skomentować, ale koniecznie chcesz zaznaczyć swoją obecność, lepiej wstaw trzy kropki, zamiast goopio gadać :P